Webinar on-demand

Datadrevet produktion og digital oprustning i salg og marketing

Fra Mindmills webinarstudie sammen med SaaS-virksomheden Optipeople, kigger vi på, hvordan Optipeople hjælper deres kunder med at arbejde datadrevet i produktionen, og hvordan Optipeople selv har transformeret og digitaliseret deres forretning.

Det bliver en time med fuld fokus på digitalisering af industrivirksomheders infrastruktur og på international skalering af SaaS-virksomheder. Vi kommer vidt omkring, men vi gør det på en konkret og håndgribelig måde, så du får indblik i, hvordan du som beslutningstager kan løfte dit digitale ståsted til et helt nyt niveau.

Vi kommer selvfølgelig også omkring, hvordan Optipeople når ud til deres kunder og interagerer med dem på en dynamisk måde, der fører til henvendelser og salgsmøder.

Håndgribelig og inspirerende case

Datadrevet produktion og digitalt salg

Fuld fokus på digitalisering af industrivirksomheders infrastruktur og på international skalering af SaaS-virksomheder.

Programmet

Webinaret er en debat mellem Hans fra Mindmill og Stefan fra Optipeople, hvor de to herrer deler ud af erfaring med forretningstransformation og digital markedsbearbejdelse. De diskuterer udfordringer og bump på vejen og gør os klogere på, hvordan både industrivirksomheder og SaaS virksomheder kommer nemmere til salg og vækst i fremtiden.

Stefan fra Optipeople vil også introducere os for nogle af de nyeste OEM tendenser og give sit bud på, hvordan produktionsvirksomheder gør deres maskiner endnu være værdifulde ved at anvende realtime produktionsdata, internt som eksternt.

Vil du inspireres og have brugbare guldkorn om:

  • Hvordan du gør din virksomhed mere datadrevet i både produktion og service?
  • Hvordan du skalerer din forretning internationalt via digitale platforme?
  • Hvordan du hurtigst og nemmest får dine kunder til at udvise købssignaler?

Så tilmeld dig endelig webinaret.

Hvem møder du i studiet?

Mindmill

Hans Løjborg Appelby

Hans er Partner og Client Director i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

OptiPeople

Stefan Lageri-Schmidt Jensen

Stefan står i spidsen for softwarevirksomheden Optipeople, der optimerer fabriksproduktion med data. Han har godt nok kun 1 år på bagen i virksomheden, men til gengæld har han 10 års erfaring inden for internationalt salg og forretningsskalering.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Få adgang til optagelsen