Webinar | On Demand

Styrk dit salg med triggerbaseret adfærd og leadscoring

Hvor stærk er jeres salgsproces overfor nye leads?

Ved du præcis, hvordan dine potentielle kunder navigerer rundt på jeres hjemmeside, og hvilken adfærd og interesse de udviser? Følger du op på kundernes digitale fodspor og agerer proaktivt på de købssignaler de udviser online?

Det kan være svært at mappe og logge alting, og vi kan vist godt lægge hånden på hjertet og sige, at den typiske salgsperson ikke altid harmonerer med statistikker og dataarbejde. Men hvad nu hvis, der var systemer, som gjorde alt arbejdet for dig? Som trackede dine potentielle kunders (og eksisterende kunders) søgeadfærd og navigation på dine online sider? Og som gav dig automatisk besked, når du bør reagere på udvalgte kunder?

Det lyder SMART, ikke?
Se optagelsen og bliv meget klogere på mulighederne.

Quick Brief Webinar

For salgsfolk og virksomhedsdirektører i industrien

Styrk salget med det rette automation setup

Måske har du hørt om noget, der hedder Marketing Automation. Det er tekniske marketingværktøjer, som gør det muligt at lave automatiseret kommunikation til sine kunder. Men de her værktøjer har også en salgsrettet agenda, som består i at oplyse dig som sælger om, hvilken adfærd dine kunder har.

Med det helt rette automation setup, kan du f.eks.:

  • Se hvornår og hvor mange gange en kunde åbner og klikker i dine mails
  • Se hvordan de søger rundt på din hjemmeside og tjekker prissider eller produktsider
  • Opbygge et scoringssystem for dine leads, så du kun kontakter varme leads

Se webinaret on demand, hvor vi går mere i detaljen med leadhåndtering og digital adfærd – alt sammen fra en sælgers perspektiv. Vi lover konkrete eksempler og deler ud af vores bedste erfaring med proaktiv salgsopfølgning.

Hvem møder du i studiet?

Partner og Salgsdirektør

Hans Løjborg Appelby

Hans er Partner og salgsdirektør i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

Product Development Manager

Benjamin Aa Nygaard

Benjamin er Product Development Manager i Mindmill. Han sidder dagligt og udvikler og optimerer på vores tekniske marketingløsninger. Han er en ørn til Hubspot og ActiveCampaign, som er de systemer, vi bruger til triggerbaseret adfærd og leadscoring – både internt og eksternt.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Se optagelsen