Webinar on-demand

3 tyske power cases med imponerende resultater

Tyskland er jo Danmarks absolut største eksportmarked, men alligevel er der stadig et kæmpe uudnyttet potentiale i at fremme og skalere eksportindsatsen for danske virksomheder.

Men hvordan trænger du ind på det tyske marked og får fat i de rette beslutningstagere? Og får dem til at blive interesserede i netop dine produkter?

Det handler om relevans og timing!
Man kan ikke længere bare ringe til potentielle kunder og få fat i den rigtige stakeholder. Der er for mange gatekeepers og for lange beslutningsveje.

Hvad gør du så? Hvordan får du åbnet døren til nye kunder?
Du arbejder med inbound marketing i stedet for outbound salg. Du får kunderne til at komme til dig. Det gør du ved at italesætte deres udfordringer og problemstillinger på relevante platforme. Du fanger deres interesse og får dit brand printet ind i deres mindset.

 

Quick Brief Webinar

For beslutningstagere indenfor salg og marketing

Detaljeret indblik i succesfulde tyske B2B cases

På webinaret gennemgår vi 3 af vores mest powerfulde B2B cases. Vi ser ind på, hvordan de har vækstet deres tyske eksportsalg ved at arbejde med datadrevet leadgenerering på tværs af digitale kanaler.

Du får indsigt i, hvordan BPI, Plus Pack og DST Chemicals har fået dialog med helt nye salgsklare leads. Og hvordan de på få måneder har styrket deres salgsindsatser ved at arbejde mere struktureret med lead management.

  • Vi ser ind på strategisk planlægning af digitale salgs- og marketinginitiativer
  • Vi gennemgår operationelle marketingtiltag, der giver leads
  • Vi lister do’s and dont’s når du skal annoncere til tyske beslutningstagere
  • Vi giver dig konkrete værktøjer til at styre og måle dine indsatser

Brug en halv time sammen med os og få et klart indblik i, hvordan du går fra strategi til eksekvering til vilde resultater. Og vækst selvfølgelig.

Hvem møder du i studiet?

Partner og Salgsdirektør

Hans Løjborg Appelby

Hans er partner og salgsdirektør i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Udfyld formularen og bliv kontaktet