Webinar | On demand

SaaS virksomheder: 5 best practice cases på B2B leadgenerering

Et webinar udelukkende for SaaS virksomheder

Vi ser et stort udviklingspotentiale for danske SaaS virksomheder, der kan skabe en salgsproces, som er forankret i marketing. Vi bruger derfor en halv time på at give dig en indflyvning til, hvordan du arbejder datadrevet og fremtidssikret med digitalt salg og marketing.

Vi går i dybden med, hvordan SaaS virksomheder som Gatehouse, Perfion, Optipeople, Pingo Documents og Toolpack kan få flere hundrede leads på en måned.

  • Hvad er kendetegnene for de her Saas-virksomheder?
  • Hvordan fanger man målgruppen nu der ikke er et fysisk produkt at fremvise?
  • Hvorfor er kunderejsen uhyre central for netop Saas-virksomheder?
  • Hvordan kan indsatserne skaleres til flere kundegrupper og markeder?
  • Hvilke faldgruber skal man være opmærksom på?
Quick Brief Webinar

For beslutningstagere indenfor salg og marketing i SaaS virksomheder

Gentænk salgsprocessen og bliv front runner på digitalt salg

Der er fyldt med spændinger og potentiale, når man arbejder strategisk med krydsfeltet mellem salg og marketing. Og den, der tænker smartest og løber hurtigst, vinder kunderne. Det handler om at være digitalt til stede, når kunderne leder efter svar på deres spørgsmål.

Er din virksomhed synlig og relevant online?

At SaaS virksomheder er født digitale, er ikke ensbetydende med, at alle aktiviteter i virksomheden er digitale. Tværtimod faktisk. Lige som man med software kan udbygge og automatisere sine IT-løsninger, så kan man det også med sine salgs- og marketingindsatser. Og det er lige præcis det, vi fremhæver til dette webinar. Vi viser dig, hvordan du sætter strøm til dine aktiviteter og arbejder effektfuldt med branding og leadgenerering.

Det bliver lærerigt – det bliver indsigtsfuld – og det bliver tankevækkende.

Glæd dig!

Hvem møder du i studiet?

Partner og Salgsdirektør

Hans Løjborg Appelby

Hans er partner og salgsdirektør i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Tilmeld dig webinaret