Webinar | On demand

Effektiv leadgenerering på store B2B projektsalg

Få værktøjerne til at skaffe flere leads og drive salget hurtigere i mål på komplekse salgsprojekter

Der er kamp om kunderne! B2B købsprocessen ændres markant for tiden. Beslutningstagere ønsker i stigende grad selv at lave research forud for en samarbejdsaftale. I mange tilfælde er den personlige rådgivning og dialog blevet overflødig. Det medvirker, at indsalgstiden for mange klassiske B2B virksomheder er blevet længere og mere kompliceret. I hvert fald når det gælder new bizz. Og de store B2B projektsalg er ingen undtagelse!

Lige præcis den udfordring ser vi ind på sammen med Reno Nielsen, Sales Director i Dansk Computer Center ~ DCC. Reno har gæstet Mindmill studiet for at tage en diskussion om, hvordan man skaber et stærkt og vedholdende salgspush, der giver flotte tal på bundlinjen. Hans og Reno drøfter, hvordan DCC har implementeret en helt ny proces for new bizz indsatser og for leadopfølgning (med stor succes!).

DCC er en af Europas førende IT-distributører og er primært forbundet med køb og salg af IT-udstyr. Reno er dog salgsdirektør for en særlig afdeling i DCC, nemlig datacenterløsninger, hvilket bl.a. indebærer UPS-anlæg. Disse store nødstrømsanlæg forhandles gennem Schneider Electric – en global specialist i energioptimering og -styring.

 

 

Webinar

For B2B beslutningstagere, der vil have flere relevante leads

Styrk din new bizz forretning

9 ud af 10 B2B indkøbere foretager digitale indkøb – både dem med og uden faste leverandøraftaler. Og det er uanset produktkompleksitet og ordrestørrelse. Du skal altså være synlig og relevant, når potentielle kunder (og eksisterende for den sags skyld) afdækker markedet og søger alternativer til deres behov. Kun ved at være nærværende og proaktiv, ender du med at få genereret leads, der konverterer til købende kunder.

Sammen med Reno stiller vi skarpt på, hvordan man går fra en relativ reaktiv salgsindsats til proaktiv salgsoutreach. Og sætter fart på new bizz salget. DCC har haft en sund kundebase af kendte kunder, men nu skal porteføljen vækstes – og nye relationer skal skabes. Efter flere forskellige forsøg, har DCC nu fundet en fremgangsmetode, der virker. Og giver masser af relevante leads og gode salgsdialoger.

Se med den 24. maj, hvor vi stiller skarpt på, hvordan DCC i partnerskab med Schneider Electric har styrket deres salg med effektiv leadgenerering og en skarp salgsplaybook.

Hvem møder du i studiet?

Partner og Salgsdirektør

Hans Løjborg Appelby

Hans er partner og salgsdirektør i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

Sales Director i DCC

Reno Nielsen

Reno har næsten en hel menneskealder bag sig i DCC. Han ved ALT, hvad der er at vide indenfor UPS anlæg, nørdet som det lyder. Men Reno er også en erfaren herre indenfor salg. Han er af den gamle skole, men han formår at omfavne de digitale salgsmuligheder. Fordi han kan se alle fordelene, og fordi han er blevet nødsaget til at gentænke DCC’s tilgang til salg.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Download on-demand webinar