B2B Panelet diskuterer:

5 organisatoriske udfordringer når salg og marketing skal arbejde tæt sammen.. – OG hvordan du løser dem!

Hvorfor taler salg og marketing ikke samme sprog?

Hvordan går marketing fra omkostning og intern leverandør af visitkort og produktblade –
til SÆLGERNES BEDSTE VEN og ansvarlig for varme leads?

Gå ikke glip af denne omgang af B2B Panelet, når vi får besøg af:

– Anders Drejer: Professor, forfatter og ekspert i ledelse, strategi og forandring
– Morten Kohsel: Ejerleder i Kohsel A/S (+500 ansatte)
– Hans Løjborg Appelby: Partner & Client Director i Mindmill

Samt selvfølgelig Ivan Jæger Christiansen, CEO i Mindmill, som ordstyrer.

On demand

Få optagelsen

Hvorfor taler salg og marketing ikke samme sprog? Hvordan går vi fra siloer til samme mål = varme leads til sælgerne?

Deltagere

Ordstyrer – Mindmill

Ivan Jæger Christiansen

Ivan er CEO i Mindmill, hvor han med Mindmills Marketing Framework hjælper B2B virksomheder med at åbne for nye markeder hurtigt og uden, at det kræver for meget kapital.

Ivan har tidligere været CEO hos en førende dansk webshop, hvorfra han har stor erfaring med eksport og markedsekspansion både strategisk og operationelt.

Deltager

Anders Drejer

Anders Drejer er ph.d. og professor i strategi og forretningsudvikling ved Institut for Økonomi og Ledelse på Aalborg Universitet.

Med 30 års erfaring og en dybt forankret aktionsbaseret forskningstradition i ryggen har Anders en unik adgang til de organisationer og ledere, der tænker og handler før alle andre.

Deltager – Kohsel A/S

Morten Kohsel

Morten Kohsel er ejerleder i Kohsel A / S, som udvikler og sælger kundetilpassede transformer løsninger. Det har de faktisk gjort siden 1969.

Med mere end 500 ansatte på verdensplan har Morten stor erfaring med at skabe sammenhæng i en stor organisation på tværs af kontinenter, lande og afdelinger.

Deltager – Mindmill

Hans Løjborg Appelby

Hans er Partner og Client Director i Mindmill.

Her arbejder han hver dag for at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder. Målet er altid flere og bedre leads, flere konkrete salgsmøder og en højere konvertering på salgspipelinen.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Tilmeld dig eventet