Eksport og nye markeder er vejen til vækst
Se premieren på Mindmills nye koncept: B2B PANELET
Vi havde nemlig fornemt besøg i studiet af direktør og ejerleder i Seritronic, Hans Henrik Pedersen, samt investor og partner i kapitalfonden Industriudvikling, Frederik Edward Aackermann.
De to gæster kommer med hver deres vinkel på, hvordan du bedst og mest kosteffektivt udvikler, optimerer og skalerer din eksport.
Download webinaret med det samme, så du ikke går glip af debatten om, hvordan du bedst driver og accelererer rentabel eksport fra Danmark.
Eksport og nye markeder er vejen til vækst

Program
Programmet byder på spændende diskussioner omkring vækst og eksport til nye markeder med udgangspunkt i spørgsmål som:
✔ Kan man drive effektiv eksport fra Danmark?
✔ Skal man have lokal tilstedeværelse?
✔ Hvordan accelererer man eksporten nu?
✔ Hvad koster leads i andre lande?
✔ Hvordan starter man et succesfuldt forløb op?
✔ Hvilke KPI’er bør man arbejde med?
✔ OG MEGET MEGET MERE..
Deltagere

Ivan Jæger Christiansen
Ivan er CEO i Mindmill, hvor han med Mindmills Marketing Framework hjælper B2B virksomheder med at åbne for nye markeder hurtigt og uden, at det kræver for meget kapital.
Ivan har tidligere været CEO hos en førende dansk webshop, hvorfra han har stor erfaring med eksport og markedsekspansion både strategisk og operationelt.

Frederik Edward Aackermann
Frederik er Partner i kapitalfonden Industriudvikling. Her investerer han i dygtige ejerledere og ledergrupper, som vil vokse deres selskab til næste niveau.
Som Partner i Industriudvikling har Frederik med andre ord rig erfaring med skalering og vækst af virksomheder på et internationalt plan.

Hans Henrik Pedersen
Hans Henrik er direktør og ejerleder i virksomheden Seritronic A/S, der producerer og sælger kundetilpassede betjeningspaneler på flere internationale markeder.
Som direktør og ejerleder har Hans Henrik stor erfaring med udrulning af digitale salgs- og marketingstrategier, som han gavmildt vil dele ud af.

Hans Løjborg Appelby
Hans er Partner og Client Director i Mindmill.
Her arbejder han hver dag for at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder. Målet er altid flere og bedre leads, flere konkrete salgsmøder og en højere konvertering på salgspipelinen.
Kontakt Hans
-
Hans Løjborg Appelby
- Partner, Mindmill
- Tlf.: 20 92 92 70
- E-mail: hla@mindmill.dk
-
Ivan Jæger Christiansen
- CEO, Mindmill
- Tlf.: 23 83 63 22
- E-mail: ijc@mindmill.dk