SE WEBINARET NU

Sådan høster du frugterne af en kommerciel inbound strategi

Essensen i en “kommerciel inbound strategi” er sammenhængskraft mellem salg og marketing.

Men hvordan skaber man denne sammenhængskraft, og hvordan ser en konkret kommerciel inbound strategi anno 2021 ud?

Se dette webinar, hvor vi fører dig sikkert gennem junglen af buzzwords og varm luft.

Vi viser dig helt konkret, hvordan du eksekverer en kommerciel inbound strategi fra A til Z.

Hvad er potentialet for din virksomhed? Hvad er faldgruberne? Hvad koster det? Hvor lang tid tager det?

Vi tager dig med helt ind i maskinrummet, og du får mulighed for at stille uddybende spørgsmål undervejs.

Se webinaret her og få cases, indblik og inspiration >>

Inspiration, indblik og cases

Inbound strategi 2021

Fra leads til salgsmøder. Sådan skaber du konkret sammenhængskraft mellem salg og marketing.

Sommeren går på hæld.

Mange virksomheder mærker sveden på panden ved tanken om, at der kun er 5 måneder tilbage af 2021 til at nå (eller overgå) salgsbudgettet.

100 arbejdsdage.

Til at skaffe leads, booke salgsmøder, sende tilbud, lukke aftaler og fakturere.

Men..

Kan du overhovedet nå at implementere en kommerciel inbound strategi og høste nogle af frugterne i indeværende år?

Ja, det kan du. 

Men du skal i gang nu!

Se webinaret nu, så viser vi dig hvordan >>

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Se webinaret