Webinar | On demand

Industriens digitale vej til vækst på eksportmarkederne

Har du internationale vækstambitioner for din virksomhed?

Så vil det glæde dig at høre, at det ikke længere kræver et kæmpe budget at åbne for nye eksportmarkeder.

Indtagelsen af nye eksportmarkeder er traditionelt set forbundet med store omkostninger – både økonomisk og ressourcemæssigt. Men verden er blevet mindre, og digitale teknologier har gjort det nemmere end nogensinde at komme i kontakt med kunder og beslutningstagere over hele verden. Lige her fra Danmark.

Inspiration fra konkret case

Få et digitalt forspring

Spark døren ind internationalt med en digital salgstilgang. Hør hvordan her.

Støteks digitale markedsekspansion

På webinaret dykker vi ned i, hvordan du som industrivirksomhed kommer ud på eksportmarkederne og åbner døren til relevante stakeholder. Der ligger nemlig et kæmpe potentiale i at arbejde digitalt med opsøgende salg for de danske industrivirksomheder.

Vi inviterer Frank Fallesen fra produktionsvirksomheden Støtek med i studiet, hvor han vil fortælle mere om, hvordan han ekspanderer Støteks produkter gennem digital markedsføring.

På webinaret:

  • kan du høre mere om, hvilke erfaringer Frank har fået undervejs i processen
  • se en masse praktiske eksempler fra Støteks B2B Marketing Framework, som virkelig har sat skub i virksomhedens leadgenerering på internationalt plan
  • tager vi både tager de strategiske briller på og snakker om retning og mål, men også de operationelle arbejdsbukser, hvor vi ser ind på eksekvering og learnings.

Se optagelsen her og få inspiration til din digitale markedsekspansion uden millioner i budget.

Hvem møder du i studiet?

Mindmill

Hans Løjborg Appelby

Hans er Partner og Client Director i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

Støtek

Frank Fallesen

Frank sidder i dag med salgsansvaret i industrivirksomheden Støtek, som producerer produktionsovne til fremstillingsindustrien – især til bilfabrikanter. Frank har i flere årtier arbejdet med internationalt salg i tunge eksportvirksomheder og har derfor masser af erfaring med opsøgende salg og kommercielle strategier. Han har med Støtek gentænkt den klassiske måde at lave opsøgende salg på, og den viden deler han ud af på webinaret i dag.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Se optagelsen