Bliv digital frontløber med køreplanen til flere leads i 2. halvår
Hvordan fremtidssikrer du dit B2B salg i en digital verden?
Det er efterhånden slået fast med syvtommersøm, at en stor del af købsprocessen fremover bliver digital. Men selvom du har hørt det før, så tillader vi os at gentage det: digitalisering bliver et uomgængeligt vilkår, hvis du vil forblive konkurrencedygtig i fremtiden.
Digitaliseringen er en nødvendighed – men den rummer også masser af muligheder for at angribe markedet på en ny måde. Spørgsmålet er bare, hvordan du klargør salg og marketing til den nye virkelighed?
Det ser vi nærmere på i dette korte webinar, hvor vi giver vores take på, hvordan du sikrer høj eksekveringskraft og hvilke faldgruber, du skal undgå.

Et webinar for både salg og marketing
Tag springet og bliv frontrunner på digitalt salg
B2B salg og marketing har rigtig mange lag – både strategiske og operationelle. Og rigtig mange kradser stadig kun i overfladen med deres digitale indsatser.
Men hvad skaber værdi? Hvor skal du sætte ind? Og hvordan bliver du gearet til at møde kunderne i en digital verden?
Afsæt 30 minutter af din arbejdsdag torsdag den 18. august og få vores take på, hvordan du klargør begge afdelinger til at angribe markedet på en ny måde. Webinaret er for dig, som gerne vil have konkrete eksempler på, hvordan digitale værktøjer kan hjælpe med at sparke døren ind hos beslutningstagere i netop din målgruppe.
Hvem møder du i studiet?
Hans Løjborg Appelby
Hans er partner og salgsdirektør i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.
Kontakt Hans
-
Hans Løjborg Appelby
- Partner, Mindmill
- Tlf.: 20 92 92 70
- E-mail: hla@mindmill.dk