On-demand

Bliv digital frontløber med køreplanen til flere leads i 2. halvår

Hvordan fremtidssikrer du dit B2B salg i en digital verden? 

Det er efterhånden slået fast med syvtommersøm, at en stor del af købsprocessen fremover bliver digital. Men selvom du har hørt det før, så tillader vi os at gentage det: digitalisering bliver et uomgængeligt vilkår, hvis du vil forblive konkurrencedygtig i fremtiden. 

Digitaliseringen er en nødvendighed – men den rummer også masser af muligheder for at angribe markedet på en ny måde. Spørgsmålet er bare, hvordan du klargør salg og marketing til den nye virkelighed?

Det ser vi nærmere på i dette korte webinar, hvor vi giver vores take på, hvordan du sikrer høj eksekveringskraft og hvilke faldgruber, du skal undgå.

On-demand webinar

Et webinar for både salg og marketing

Fuld fokus på både fordele og ulemper ved at arbejde mere digitalt med salg og marketing i danske B2B virksomheder

Tag springet og bliv frontrunner på digitalt salg

B2B salg og marketing har rigtig mange lag – både strategiske og operationelle. Og rigtig mange kradser stadig kun i overfladen med deres digitale indsatser. 

Men hvad skaber værdi? Hvor skal du sætte ind? Og hvordan bliver du gearet til at møde kunderne i en digital verden? 

Afsæt 30 minutter af din arbejdsdag torsdag den 18. august og få vores take på, hvordan du klargør begge afdelinger til at angribe markedet på en ny måde. Webinaret er for dig, som gerne vil have konkrete eksempler på, hvordan digitale værktøjer kan hjælpe med at sparke døren ind hos beslutningstagere i netop din målgruppe. 

Hvem møder du i studiet?

Partner og Salgsdirektør

Hans Løjborg Appelby

Hans er partner og salgsdirektør i Mindmill, hvor han hver dag arbejder med at skabe sammenhæng mellem marketing og salg i B2B virksomheder, så de får flere salgsmøder og en større pipeline med en højere konvertering.

Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Udfyld formularen og tilmeld dig webinaret