Velkommen til Mindmill
Vi glæder os meget til at samarbejde med dig.
På denne side finder du information om, hvordan vi arbejder med emner som content, annoncering og salg, du kan se best practice eksempler på alt fra video til annoncer og få en forståelse for, hvordan alle elementerne spiller sammen.
Workshop
Hvad skal du forberede?
- Format: Står/sidder i mødelokalet, tegner evt. på board
o Hvordan arbejder vi med en workshop?
- Slagplan for en typisk workshop, hvad og hvem skal de gerne medbringe, hvor lang tid tager det
o Hvad er målet for workshoppen?
- Budskaber/vinkling på kampagnen og indholdets fokus
- Hvad skal med i de forskellige mails
o Hvad skal kunden forberede til workshoppen?
- Vær klar i spyttet om kundens udfordringer fx 3-4 key pain points, tænk jeres sælgere ind
- Tænk gerne i kundeeksempler (clear, hvis muligt)
- Format: Står/sidder i mødelokalet, tegner evt. på board
o Hvordan arbejder vi med en workshop?
- Slagplan for en typisk workshop, hvad og hvem skal de gerne medbringe, hvor lang tid tager det
o Hvad er målet for workshoppen?
- Budskaber/vinkling på kampagnen og indholdets fokus
- Hvad skal med i de forskellige mails
o Hvad skal kunden forberede til workshoppen?
- Vær klar i spyttet om kundens udfordringer fx 3-4 key pain points, tænk jeres sælgere ind
- Tænk gerne i kundeeksempler (clear, hvis muligt)
- Format: Står/sidder i mødelokalet, tegner evt. på board
o Hvordan arbejder vi med en workshop?
- Slagplan for en typisk workshop, hvad og hvem skal de gerne medbringe, hvor lang tid tager det
o Hvad er målet for workshoppen?
- Budskaber/vinkling på kampagnen og indholdets fokus
- Hvad skal med i de forskellige mails
o Hvad skal kunden forberede til workshoppen?
- Vær klar i spyttet om kundens udfordringer fx 3-4 key pain points, tænk jeres sælgere ind
- Tænk gerne i kundeeksempler (clear, hvis muligt)
-
Før workshoppen
-
Workshoppen
-
Efter workshoppen
Video
Video
- Format: Én filmer Kasper, der filmer Hans i vores studie, går forbi Kasper og starter video med Hans som normalt. Hans fortæller dernæst
o Hvordan arbejder vi med video?
- Personlighed frem for alt
- Præcision: tease med karisma
- Plads til fejl – vi har hele dagen, sjov med fraklip
- Video og mail er tæt forbundet
o Hvad skal kunden gøre/forberede?
- Vær klar om løsning og proces, skriv evt. ned step by step
- Hans henviser til tekst til højre for videoen (informationsmailen)
- Hvem skal foran kameraet?
o Hvad er målet med videoerne?
- At konvertere og styrke relationen til leads
Eksempel 1
Randstad
Eksempel 2
Kraftverk
Eksempel 3
Dansk reklamefilm
-
Video
-
Eksempel 1
-
Eksempel 2
-
Eksempel 3
E-mails
E-mails
Introvideo
Flow
Flow
MQL til SQL
-
E-mails
-
Overlevering
-
Flow
-
MQL til SQL
Annoncering
o Hvad skal kunden forberede/gøre?
- Adgange til diverse platforme
- GDPR
- Gøre sig tanker om målgruppen (stillinger, virksomhedsstørrelser, liste med virksomheder) og annonceringsbudget
- En samlet pakke: designmanual, (custom) font, farvekoder osv.
o Hvordan arbejder vi med annoncering
- Med annoncering mener vi digital markedsføring på eksempelvis LinkedIn og Facebook og Display
- Relevansscoring, optimerer målretningen løbende
- Løbende optimering i forhold til kanal og budgetallokering
o Hvad er målet med annoncering?
- Relevante leads, ikke bare mange
- 40 varme leads til 20 kunder er bedre end 300, hvor 1 vil videre – kvalitet og kvantitet
- Skal kobles til salg
- Leadgenerering
- Skabe et ongoing flow af leads, som konverteres til salgsmøder
o Grafik
- Vær ikke bange for at prøve nye ting (sagt med et smil)
- Vær påpasselig med at give kritisk baseret på subjektive holdninger
- Vores tilgang til grafik/video er baseret på konvertering og performance
- Kom med samlet feedback på al grafik
-
Annoncering
-
Videoannonce
-
Karrusel
-
Grafik
Konverteringsmateriale
- Format: Én filmer Kasper, der filmer Hans i vores studie, går forbi Kasper og starter video med Hans som normalt. Hans fortæller dernæst
o Hvordan arbejder vi med video?
- Personlighed frem for alt
- Præcision: tease med karisma
- Plads til fejl – vi har hele dagen, sjov med fraklip
- Video og mail er tæt forbundet
o Hvad skal kunden gøre/forberede?
- Vær klar om løsning og proces, skriv evt. ned step by step
- Hans henviser til tekst til højre for videoen (informationsmailen)
- Hvem skal foran kameraet?
o Hvad er målet med videoerne?
- At konvertere og styrke relationen til leads
-
Konverteringsmateriale
-
Tjekliste
-
Guide
-
Webinar
-
Gamification
Salg
Se en kort introduktionsvideo
-
Salg
-
Leadhåndtering
Se en kort introduktionsvideo til, hvordan vi arbejder med leads
Kampagnevisualisering
En beskrivelse af, hvordan elementerne spiller sammen samt mulighed for at downloade en PDF med visualiseringen