Content, der konverterer

Få et gratis og uforpligtende værditilbud

Det kan være svært at konvertere leads.

Hvis du gerne vil have flere leads, skal du have content, der konverterer. Det vil sige et værditilbud, som flytter din kommunikation fra at være produktbeskrivende til problemløsende.

Den værdi vil jeg gerne hjælpe dig med at finde. Sammen skal vi kigge på:

  • Hvem er dine kunder?
  • Hvilket produkt eller ydelse sælger du?
  • Hvilke udfordringer har dine kunder, og hvorfor køber de dit produkt?
  • Hvordan ser din salgsstrategi ud?

På baggrund af det vil jeg udtænke et gratis og uforpligtende værditilbud, som du kan bruge til at konvertere leads i din forretning.

Få uforpligtende sparring

Udfyld formularen, hvis du ønsker et bud på content, der kan konvertere leads og give flere salgsmøder.

Hør mere i videoen herunder

Hvad får du med?

Hvis du arbejder med B2B marketing eller salg, så ved du også, at det kan være svært at få folk til at konvertere og købe dit produkt. Udfordringen er ofte, at de ikke kan se værdien – hvilket konkret problem løser dit produkt eller din ydelse?
Løsningen er at udarbejde content, der kan konvertere leads. Det gør du ved at flytte din kommunikation fra at fokusere på produktet til at fokusere på værdien. Dine kunder køber ikke dit produkt for det, det er, men for det, det gør for dem. Og det er dét, du skal fokusere på i din kommunikation.

1:1 sparring
Få 1:1 sparring til content, der kan konvertere leads, give salgsmøder og flytte DIN forretning.
Vinkling
Sammen kigger vi på, hvordan dit content kan vinkles, så det giver værdi for målgruppen og konverterer leads.
Salgsstrategi
Vi kigger også på, hvordan du optimere din salgsstrategi, så dine leads konverterer til betalende kunder.
Uforpligtende værditilbud
Få et gratis og uforpligtende værditilbud samt et bud på, hvordan vi sammen kan lave en effektiv salgsstrategi.
Vil du vide mere?

Kontakt Hans

Skal vi kigge på dit værditilbud?

Dette tilbud er begrænset i både tid og antal. Tilbuddet er kun gældende for virksomheder, som opfylder vores opstillede kriterier. Mindmill afviser virksomheder, som ikke opfylder kriterierne uden yderligere begrundelse, og vi vurderer til enhver tid 100% om kriterierne er opfyldt. Af konkurrencemæssige hensyn oplyser vi ikke kriterierne. Ønsker du tilbuddet, accepterer du samtidigt vores vilkår for markedsføring og privatliv. Du kan til enhver tid afmelde dig al kommunikation fra Mindmill efterfølgende.